Volleybal

SENIOREN

Welkom bij de Volleybal.

Op dit moment hebben wij 2 dames teams en 1 heren/mix team. Alle teams spelen bij de ORV.

Dames 1

We zijn gestopt!

Het heeft even geduurd, maar hier is dan toch nog een berichtje over het volleybal damesteam dat vorig jaar is gestopt met de competitie.

Ondanks ons jarenlange bestaan hadden we geen team foto en is die voor ons afscheid gemaakt. Allereerst is een bedankje op zijn plaats aan iedereen die het voor ons mogelijk heeft gemaakt om de wedstrijden te spelen: scheidsrechters, tellers, bestuur en in het bijzonder Mien.  Zij heeft al die jaren de wedstrijden georganiseerd en onze kleding gewassen. Hartstikke bedankt hiervoor!

De afgelopen jaren hebben we met veel plezier gevolleybald en de beslissing om te stoppen was niet gemakkelijk. Doordat er teveel geblesseerden waren, werd het steeds moeilijk om als team de wedstrijden te spelen. Vandaar dat we de knoop hebben doorgehakt en gezamenlijk zijn gestopt. Sommigen blijven wel trainen op donderdagavond en Ellen heeft zich aangesloten bij het herenteam.

Gelukkig is er nieuwe aanwas binnen onze vereniging. Een groep enthousiaste spelers is vorig jaar onder leiding van Mieke gestart met de trainingen. Volgend seizoen kunnen zij competitie gaan spelen. Alvast succes dames!

Tot ziens!

Mien, Ellen, Annet, Wilma, Melanie, Sabine, Rian en Ria

Dames 1

Dames 1 traint op dinsdagochtend van 9 tot half 11.

Dit seizoen zijn de thuiswedstrijden van Dames 1 op maandagavond, de aanvangstijd is 20.30 uur.

Dames 1 speelt dit jaar in de 5e klasse.

Heren/mix

Het heren/mix team traint op donderdagavond van 8 tot half 10.

Dit seizoen zijn de thuiswedstrijden van de Heren op maandagavond, de aanvangstijd is 20.30 uur.

Het heren/mix team speelt in de 4e klasse.