Volleybal

ACTIVITEITEN

Welkom op de activiteiten pagina van de Volleybal.

OLIEBOLLENTOERNOOI

Op maandag 30 december vindt ons jaarlijkse oliebollentoernooi weer plaats in de Rietgors. De wedstrijden beginnen om 20.00 uur en eindigen rond 22.00 uur.

We verwachten al onze leden en het zou leuk zijn als iedereen ook nog een introducé mee neemt. Kunnen we meteen laten zien hoe leuk volleyballen is!

Na afloop vindt de verloting plaats van de meest fantastische prijzen. Enerzijds geregeld door Nolda bij de plaatselijke middenstand, anderzijds door ons zelf meegebracht. Bijvoorbeeld dingen uit je kerstpakket waar je geen raad mee weet of een cadeautje van je verjaardag waar je toch niet zo heel blij mee bent. Voorbeelden? Wijn, appelsap en wkiskey die je niet lust, een vaas die je niet mooi vindt, een kaars in de verkeerde kleur, een gourmetstel, een deodorant van een fout merk etc etc.

Kortom deze avond mag je niet missen. Geef je, het liefst met introducé, zo snel mogelijk, maar zeker voor Kerst op bij Kees Groeneveld.
Per app (06 11412780) of mail (k.groeneveld62@gmail.com)

BEACHVOLLEYBAL

In maart van dit jaar werd een gemeentelijke bijdrage ontvangen om het beachvolleybalveld te kunnen aanleggen. Maandag 2 juli was de officiële opening van het veld.

Maandagavond opende wethouder Harry Bakker het beachvolleybalveld officieel. "Saamhorigheid en verbinding" noemde hij, waarna hij snel het woord gaf aan Serena van der Made, tweede van Nederland bij het jeugdkampioenschap beachvolleybal. De zestienjarige Madese: "Leuk dat er een beachvolleybalveld in de buurt is."

Elke maandagavond met genoeg animo en goed weer zijn we aanwezig op het beachvolleybalveld om gezellig een potje te volleyballen.

Kom gerust een keer langs en speel een potje mee, iedereen is welkom!

Het beachvolleybalveld is te vinden bij scouting vereniging Zwalaho in Lage Zwaluwe, Groenendijk 16B.

Voor meer informatie houd deze website in de gaten of ga naar onze Facebookpagina.