Welkom op de jeugdpagina van de SV Hirundo website afd. Badminton

Op vrijdagavond vanaf 19:30 uur tot 20:30 uur is de zaal gereserveerd voor de jeugdleden van de badminton.

Om met badminton te beginnen, moet je 7 jaar of ouder zijn, we hebben de jeugd momenteel in één groep:

Op vrijdagavond wordt de jeugd begeleid door vier seniorenleden.

Edwin Goossens, Patrick Goossens, Laura Goossens en Lotte Goossens. Voor deze begeleiding kunnen we nog wat senior leden gebruiken, dus als je het leuk vind om de jongste leden wat van Badminton bij te brengen meldt je dan aan bij Patrick Goossens (patrickgoossens@ziggo.nl)

Elke vrijdagavond zijn twee van de vier aanwezig zodat alle kinderen de aandacht krijgen die ze nodig hebben.

De jongste van de  groep wordt spelende wijs, het spel geleerd

De wat oudere kinderen van de  groep zijn al een stap verder en daar worden de slagen, het lopen en het spelinzicht geleerd.

Wil je ook eens komen kijken of proberen kom naar de sporthal en laat het even weten aan één van de begeleiders

Heb je interesse om je aan te sluiten bij onze vereniging, print dan onderstaand inschrijfformulier uit en lever deze in bij Patrick Goossens

Inschrijfformulier.pdf

Mocht je willen stoppen bij onze vereniging print dan het uitschrijfformulier uit en lever deze ingevuld in bij Patrick Goossens