Omnisportvereniging Hirundo Lage Zwaluwe

SV HIRUNDO

Welkom op de nieuwspagina van Sportvereniging Hirundo.

Hirundo 50Jaar! 1972 - 2022

Bekijk hier de laatste nieuwsbrieven online

Inleveren kopij voor de volgende editie 16 juli 2022, middels mailing op s.weeland@hotmail.com.

Wilt u nader kennismaken met een van onze sporten, nodigen wij u graag uit om eens te komen kijken tijdens een trainings avond of competitiewedstrijd. Te vinden in het sportrooster en onder de activiteiten.

Graag tot ziens in sporthal Rietgors aan de Weth. Dubbelmanstraat in Lage Zwaluwe.

Hoofdbestuur SV Hirundo.

Het Zwaluws Zomerfestijn staat dit jaar gepland op vrijdag 8, zaterdag 9 en zondag 10 september 2023.

Hulp gevraagd

En ook hier kan de organisatie weer wat hulp gebruiken.

Wil jij ook iets doen om dit festijn mogelijk te maken? Grijp je kans!

Voorafgaand, tijdens én na het festijn zoeken we mensen voor de rommelmarkt, de bar, het opbouwen, afbouwen, etc.

Via bijgaande link kom je op het opgaveformulier waarbij je jouw keuze(s) kunt invullen en verzenden. Na het invullen van je gegevens krijg je de opties te zien. Je kunt de opties bekijken, zonder er aan vast te zitten

Indien de link niet werkt, kopieer deze dan in je zoekbalk: